vineri, 17 decembrie 2010

Cristos de Românika


De pe Realitatea citire:

„Eurodeputatul Corneliu Vadim Tudor a declarat joi în plenul PE că în 2011 va începe demersurile pentru a găsi suport comunitar în vederea unui "proiect grandios" de construire a unei statui de 40 de metri a lui Isus, cu scopul declarat de a fi mai mare decât cele din Polonia, Portugalia şi Brazilia.”

Mulțumesc Românika.eu pt. imaginile pe baza căruia am realizat acest colaj. Despre complexul falic al ctitorilor de tot felu' am mai scris aici. Trăiască Megalomania Mioritică!
trimite pe proddit

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si eu ca a declarat idiotul treaba asta si spunea ca poporul roman trebuie sa se mandreasca cu faptul ca e crestin. Si ca de obicei prostia trebuie sa fie la noi mai mare si mai frumoasa ca la altii. Uhhggg i feel sick!

    RăspundețiȘtergere