marți, 2 februarie 2010

Sfantul Mihai Eminescu

HighMage se intreabǎ contrariat pe blogul sǎu: "Eminescu, sfant?"



Va fi asta o nouǎ icoanǎ pt orele de românǎ? Oricum ǎl avem deja pe Ştefan cel Mare pt orele de istorie.
Totu-i posibil în Republica Şamanistǎ România

PS. Reminder:
Religia - o frază de dânşii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug,
Căci de-ar lipsi din inimi speranţa de răsplată,
După ce-amar muncirăţi mizeri viaţa toată,
Aţi mai purta osânda ca vita de la plug?
trimite pe proddit

36 de comentarii:

  1. I s-a umflat capu? Disproportionalitatea cap/corp este chiar haioasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. E semi-intentionata. Trebuia sa acopar capul sfantului + contribuie la ridicolul situatiei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai trebuia sa apara intr-un colt in stanga Luceafarul, drept simbol al lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu intelegi. De fapt , el ESTE luceafarul. N-ai prea fost atent la orele de romana.:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Rugaţi-vă să-l sfinţească, doar doar or mai citi din cele drept spuse de Sf. M. Eminescu (că bine le-a mai spus) şi cei ce ştiu citi doar din cele sfinte...

    RăspundețiȘtergere
  6. mihi eminescu tu lu ci mic tot deuna le scrii poiezii

    RăspundețiȘtergere
  7. Probabil nu stiti care sunt conditiile BOR pentru ca cineva sa fie canonizat si nici tehnica de pictare a ...icoanelor. Eminescu e canonizat pentru martiraj. Pictarea unei icoane in biserica ortodoxa se face dupa ce pictorului respectiv i s-a revelat "chipul" dupa mai multe zile de post si rugaciune(cam la fel se intampla si cu traducerea bibliei la ortodocsi/catolici). Icoana otodoxa se doreste a fi ceva esentializat, care sa exprime ceva si nu opera de arta in primul rand(ca la catolici).
    Inteleg ca aici e un blog de neo...protestanti.
    Fie el catolic, ortodox ori "epilatul" neo-, crestinul e acelasi:Toti batuti in cap, adica!
    Trebuie privit totul doar ca divagatii in cadrul Crestinismului-o religie printre multe altele, care insa a reusit sa subjuge mai mult decat altele masele si sa le tina sub teroare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum pula ai ajuns tu la concluzia că aici e blog de neoprotestanți?

    RăspundețiȘtergere
  9. toti niste ratati...in frunte cu cel care si a batut joc si de icoana si de eminescu doar ca sa para interesant si original in fata celorlalti...doar ca sa dea un alt motiv de tot rahatu' oamenilor cu mintea ingusta pt a se amuza.. mi-e scarba de oameni ca voi, care faceti doar umbra pamantului...sau nu, nu doar umbra pamantului ci si mizerie din plin.

    RăspundețiȘtergere
  10. esti cam distrus daca faci asemenea caricaturi cu Sfinti s-au orice legat de biserica

    RăspundețiȘtergere
  11. Citatul e ca nuca in perete. Este doar ideea unui personaj, proletarul. In unele poezii cu substanta epica sau dramatica, personajele pot vorbi altfel decat gandeste autorul. E la mintea cocosului.

    RăspundețiȘtergere
  12. avem semn de munci UTC,in monografia satului,la sf Altar parohia 1,curate pe maini chipuri crestete suflete credinta vorbe glas privire documente acte personale eu parinti bunici sot intru sf Eminescu 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  13. au medicina mea oamenii sf Radna[R.M cnp[IDnp] infim ca pret unde vorbe cat cum minte geniu legea 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. au masa lemne echipamente haine ca eu sot parinti bunici muzeale cum am cerut sf Soare toate rudele vii si moarte care ne-au ajutat 1900-vesnic gratuit vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  15. credem in TVR1 eu parinti bunici sot corect de nota 10 1900-vesnic cu credinta in inimi, vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  16. avem parele dosarele invinuirile corecte la Energoaparataj nu renuntam vesnic la acuzatii, pe aici nu se trece eu parinti bunici sot 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  17. este opera mea Smargd.Ner milenarista prigorii de noapte,luciferica,patriotica cum vreau ariana sovietic[priboiana],1900-vesnic.Carabusa vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  18. este opera mea cosmogonica de cimec Musc revista monarchista Luceafarul 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  19. au oamenii cordeluta mea corecta iscalit chitanta ai lor de SANEPID 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  20. au cartile noastre manuale bisericesti cu operele noastre meserii steno padurarii tiganii vanatorii[scheme logice cum marturi cazane 3 HCL ] ale mele parinti bunici[3] 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  21. au rudele vii si moarte cu noi eu parinti bunici sot afacerile noastre de la Dumnezeu fiecare comun personal ale mele parinti bunici[3] identice tip sarpe organoleptice megiese muzeale gratuite 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  22. este caseta mea MS DOS cu probe marturii dovezi jurati JUSTITIE/INCHIZITIE/MINISTER/CULTE,corecta a mea in calculatorul procuraturii si armatei gratis 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  23. este icoana si calendarul meu pe planeta Marte[cu documentele tipizate stampilate semnate sigilate si casetele cu timbru] gratuit 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  24. este cheita mea de doctor alternativa toporista porcara ansva dsv la sf Petru eu corect secrete psihofrenologice 1900-vesnic,toti oamenii[notariat vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  25. au oamenii meseria steno cu semne a mea parinti bunici [3] sot 1900-vesnic gratuit.

    RăspundețiȘtergere
  26. avem arama de sefi pe chipuri,eu parinti sot bunici[3],sintem cinstiti 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  27. sintem transparenti decizionali,sintem inseriati ADAS OJT eu parinti bunici sot 1900-vesnic corect cum am cerut.

    RăspundețiȘtergere
  28. sintem mantre chipuri maini crestete suflete inimi credinta vorbe dialect si documente cu semn de UCECOM eu parinti bunici sot sora unchi 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  29. are Mihai Viteazul mintea mea corecta de cantar 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  30. au mecanica si statut partid ale mele corecte steno satul acesta si tot impartit cu sotul meu de la mine si parinti corect 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  31. sint membru PLIN vesnic indispensabil LIGA UZPRlas toata marfa pe masa cu documentele cum au fost facute[mama]1900-vesnic[watti vesniccorect cum am cerut de 10 nota etern].Smr.Ner

    RăspundețiȘtergere
  32. eu sint proprietar cu tata si cu mama cu bunicii[3] sotul la el restul la armata la militia sovietica pe ce au facut 1900-vesnic de la USL legionari.

    RăspundețiȘtergere
  33. am scris Cosasu de fanaturi tot pe Liste UZPR ,,cat de cat sume talion,,isoscel corect cum am cerut vesnic[da],vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  34. sintem,,aratatoi,,eu parinti corecti 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere