luni, 12 octombrie 2009

Discutie misto: „Credinta si politica” pe Realitatea

Pǎgânu a fǎcut o descoperire interesantǎ, o discuţie care demonstreazǎ cǎ presa din România mai are şanse:
http://paganu.wordpress.com/2009/10/11/uuuuuhaaaa/
Nimerind, din întâmplare, la televizor cu cafeaua în mână, am dat peste ceva ce n-am mai văzut şi, dată fiind evoluţia generală a societăţii româneşti, nici nu speram să văd vreodată. O mică dezbatere la Realitatea TV, nu ştiu numele moderatoarei – se pare că lucrează ziua, când eu mă aflu prin alte părţi decât în faţa televizorului, respectiv la calculator. Invitaţi – Pavel Lucescu şi Alfred Bulai, sociolog de felul lui. Titlul afişat era „Credinţă şi politică” (deci am ciulit urechile, am dat mai tare şi-am început să legăn mai tare copchilu’ ca să nu mai miaune), şi ocazia era nu’ş ce sărbătoare religioasă care e azi şi care implică stat la cozi cu orele şi călcatul aproapelui pe şi în picioare. Nu ştiu exact ce sărbătoare, că n-am prins de la început, probabil e cu moaşte. Dar să lăsăm vorbăria.

Discuţia începe la minutul 7 şi ţine pânǎ la minutul 21. Enjoy:


[LE - Se pare cǎ nu mai merge :(]

Voi încheia cu concluzia lui Herr Paganus:
Cum ziceam, n-am văzut aşa ceva la televizor, nici nu speram să văd. La televizor apar diverşi părinţi, diverse măicuţe şi Oreste pe post de bomboană pe colivă. La mai mare, Realitatea, că multe păcate ţi-ai mai spălat într-un sfert de oră!
trimite pe proddit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu