joi, 19 ianuarie 2012

Sesizare la CNA

Dacă tot suntem în sezonul (anti-)cenzură, am trimis și eu o sesizare la CNA, ca reacție la decizia lor cum că reclamele cu colinde de la Romtelecom - da, alea enervante cu familia Stratan - au lezat sensibilitățile religioșilor și că astfel trebuie trimise scrisori de atenționare posturilor TV. I-am atenționat că mă simt și eu jignit de rugăciunea „Tatăl Nostru” ce se difuzează zilnic la Radio România Actualități, de la 05:00 dimineața.

Formularul de sesizare îl găsiți la acest link. Dați-i bătaie!


PS. Și Lucian Vâlsan a sesizat CNA-ul.
trimite pe proddit

9 comentarii:

  1. Excelent. Am lăsat şi eu un răvaş la băieţi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru cei grăbiţi, ataşez textele din sesizare. Dacă nu au altă formulare, măcar să dea copy&paste:

    Difuzarea zilnică a rugăciunii ''Tatăl nostru'' pe postul public de radio ''România Actualităţi'' este o încălcare a bunului simţ şi profund jignitor pentru mine ca necredincios plătitor de taxe.
    Gestul de favoritism religios al unui post public de radio este un atentat la pluralismul societăţii româneşti şi la statutul meu de cetăţean egal în drepturi al acestei ţări.

    Pentru a opri acestă insultă zilnică, doresc ca CNA-ul să facă uz de puterile sale şi să asigure echidistanţă emisiunii din segmentul orar 05:00 - 05:06, prin care actualmente Radio România Actualităţi discriminează, de facto, împotriva minorităţilor necreştine.

    Este inadmisibil ca într-un stat ce se declară "neutru faţă de orice credinţă religioasă" (Legea cultelor, art. 9 (1)), radioul de stat (plătit din bugetul naţional, buget la care contribuie toţi românii, indiferent de credinţa religioasă), să difuzeze rugăciuni creştine.
    Vă rog să puneţi capăt acestei practici jignitoare.


    Aş dori să vă felicit pentru cazul reclamei cu colinde de la "Romtelecom". Modul decisiv în care aţi intervenit m-a inspirat să nu mai tolerez insulta radiofonică zilnică, şi să depun această sesizare. Sper că veţi acţiona la fel de prompt pentru a feri cetăţenii necredincioşi de insulte, cum faceţi în cazul cetăţenilor creştini.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si versurile din imnul national? "Preoti cu crucea-n frunte caci oastea e crestina etc?
    In curand vom avea si noi o constitutie cam ca vecinii nostri.

    RăspundețiȘtergere
  4. A primit cineva vreun raspuns?

    RăspundețiȘtergere
  5. Am primit eu. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/422562_3495566474430_1429626564_33386914_1525544180_n.jpg

    RăspundețiȘtergere
  6. Ibidem.
    Acum ce facem? Combatem fiecare cum il tine vezica sau discutam (pe proddit?) si adunam idei pentru un raspuns coordonat?

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspuns coordonat ar fi contestatarea în instanță a deciziei, dar eu nu dispun de mijloacele financiare să lawyer up.

    RăspundețiȘtergere